星期二, 1月 24, 2006

十件我最想做的...

1) 旅行,長途的,俗稱流浪個亭
2) 買一對boot三對heels兩個袋,款式大概想好
3) reduce 自己的身外物,慾望和說話 (同2好矛盾)
4) 買初一的六千萬六合彩然後中,之後買兩層幾百萬既樓一層媽咪一層自己,其餘一半給他拍電影分一百萬俾姚子浩再儲起其他或者用來讀無厘拉更的書
5) 做完個fyp做得好好睇睇之後拉車邊first hon畢業,依家得3.44,好牙煙
6) 趕快畢業後做份唔錯的工儲一輪錢知道自己想讀咩後留學英國
7) 想自己大個女學習如何愛人不要求學會理智拿捏到平衡唔自責寬大,簡單黎講,係接受自己,繼而大步攬過持續了好幾個月的低潮
8) 想媽媽開心家人身體健康生活愉快整整齊齊
9) 將英文練習好
10) 想什麼都不用想與你一起 

以上十樣,有幾樣只有肯努力就做到的,有幾樣純粹慾望,可有可無,有幾樣唔到自己話,要睇個current帶自己去邊。人生就係要學,盡量接受得唔到自己想要既野,學懂不貪心,知足。

11) 希望學得懂

5 則留言:

匿名 說...

要流浪最好夏天出發,
冬天連浪都起冰,心情會份外反覆,
好易客死異鄉。

等住睇妳終極作品,努力。

匿名 說...

六合彩要買先會中,不用大手筆投資,希望妳記得。

匿名 說...

記得黎堅惠話:"二十歲,自己去,菲冷翠"嗎?去英國加歐洲記住叫我呀.

梁巾 說...

你還有很多說話未明未曾講,所以都係唔好reduce =) 新一年祝你一切順心同埋輕省d,小d沉重啦。

fyp 要趕緊要加油,我都好鬼死想睇你地既終極雜作展呀!

我間屋仲係混沌狀態呀,阿jean呢個星期就會開始係我屋企剪片,10號有個deadline,如果可以的話, 不如10號之後搞入伙晚會啦 =),你地又得唔得閒?

sheungyee 說...

大家千其唔好對我個fyp有任何期望,死得人多。

羅小姐,
更叫埋你=)

koo,
更係睇你頭啦你係屋主嗎,等你同jean快d剪完screen啦個party咪順便囉,新年快樂呀。