星期四, 3月 16, 2006

無心機

已經不敢整天在嘴邊重覆,
因為無論如何是自己賴著走不開,
沒資格再開口閉口嚷什麼。
可是一整天只得一個電話,我就不禁灰心,
早上打爆電話四千次叫起床,
到晚上七時一個唔該回家吃飯,
心裡面不舒服, 我猜到,接受知道也明白,
你已經很久沒見家人朋友一切,
可是一句comfort都無理所當然的安排, 不
快樂彷彿很難避免。
我只想聽一句b我第二日先陪你啦!你有咩想做呀,
就算係呃我,
都好。
因為我成日諗幾時輪到我,
自己,家人同朋友,她,再回到工作。
有無我份呢當你有空,
我唯有繼續忍耐,學習了解你的難處,
因為我知道自己也不對太孩子氣不放鬆,
好了好了不扭計不要求,等著,
耐著不致電,你也不致電呀,
晚上12時終於忍不住, 無人聽。
sms什麼都好,或者你睡著了,
可是不能先給我一個電話嗎?
我等好久了, 除了今天的一通電話,
12月到這刻,足足三個月,我等待,
待你完成手頭上的工作了無牽掛,
便可以正視大家,
正視大家的問題我的需要,
在這之前什麼問題都自動替你開脫,
因為你忙你工作至上, 我明白你的心,
可是我也有要求我也是人總會不知足不知足。
我常想,他不牽記我如我想念他一樣嗎?
當天氣好當我打算睡當我吃飯,
就會想不知道他有沒有給陽光照著也累了嗎今天也太忙不吃了嗎?
我常想,他沒什麼想一起幹的事嗎除了作愛傾劇本工作。
那天與朋友吃飯席間有一成年伴侶,整晚都挽著手,
說起他們明天要到長洲看櫻花,心裡羨慕到不得之了,
那男士輕撫著他女友的頭殼那溫柔的手勢,
和看她時專注的眼神,
告訴我一段健康的關係原本該怎樣美麗。
我總無可藥求地渴望與情人待在一起,
到現在我甚至開始懷疑那是我的問題無理的要求。
天曉得! 當然我知道他深愛我,
但有時候我不得不質問自己,那是不是你在自欺欺人呢。
已經不懂得一段關係應如何經營,
健康的舒服的令人快樂的相處, 現在只剩下遷就,
佢就我盡量打俾我關顧我,
我盡量放鬆好肉緊咁放鬆給他開脫按耐自己打小d電話小的sms小d要求得到一丁點甜頭就讚,成件事咪變得好reflexive,
我有邊日唔係諗緊bother緊依單野,
每次我真係頂唔順頂唔順佢就俾d我,
道氣就係咁吊住死得又唔死得哂,
我寧願佢狠下心講我聽大家唔夾,
我太麻煩唔係佢中意既女仔,
半年停留係咁既狀態,
我已經好想放棄,
唔知自己的d堅持係邊度黎。
嘩痴線架中意佢到唔知自己去左邊,
底線全失。
我唔想再放期望唔想再失望唔想有問題就怪自己,
上次要求一篇電郵,因為兩週年,
經歷了這麼多,不知他想什麼,
應承了,隔天起床第一時間開電腦,
沒有,
他忙,我明白,諒解,
但係我仍然失望,因為我真係好想要,
睡前幻想他會在那空白寫什麼呢,
一封電郵 ,用心寫的,關於我們的,他的感覺,
對我已經足夠,
我想要到開聲問,沒有,
我明白,諒解,
可還是忍不住對他說你應承左都無寫。
我知道的,就算收到已經無意思,
因為那只是我的要求,不發自他內心,
可是我多麼想收到,讓我可以給自己確認,我的位置。
他認為我只會投訴呀無個d野而從不看見他的努力及付出,
我知道的,每一刻都感激,
小心翼翼地感恩到我覺得自己好卑微,
可是還是不夠,
好像今天,
即係有問題啦,
基本上係我有問題,
如果心不甘情不願,咁辛苦你又辛苦自己,
有咩意思呢。
中意就係咁?


x!
煩到我依家諗住send依篇投訴俾佢一刀兩斷,咪x再煩我。

4 則留言:

匿名 說...

饒雙兒,醒下啦。點解一個人咁對你,你都可以咁維護佢,我真係好想鬧你,好似當年你鬧我一樣。
呢個人對你都唔好,有幾值得愛呢?
臨訓前多累,把一個電話又要幾多時間,我看不見他了解你的需要,真心來愛你。
他有她,又有多愛呢?
愛一個人是專一的,你同我都知。
醒啦,呢個男人唔要得啦。
你唔開心左都好鬼耐,都有半年之久,好容易有抑鬱,如果你每日都唔開心已經係有啦。
係唔係要為左個仆街,攪到自己唔識笑。
你呀,化悲憤為力量啦,你叻女黎嫁麻,叻比佢睇啦。
仲有呀,唔好怪自己啦,你無錯,基於愛,你的request係正常。係佢比唔到你要既野你知唔知,係佢唔對。

激死人,五點幾,睇到我mung哂

sheungyee 說...

ricci,

朝早11點,
見你咁大篇,
睇到我喊哂=)

哈哈
加油!

匿名 說...

呢條仆街, 只要作不要愛, 走前記得剪埋佢條鞭!

匿名 說...

從來不能想像饒小姐能容忍"她",你讓人看見愛的可怕-扭曲一個人,會否至面目全非?