星期三, 3月 22, 2006

發誓

如果今晚寫唔完Wittgenstein同speech act,
聽日就唔俾自己去買個d全部最想睇但訂唔到既電影節飛。
如果今個月尾寫唔完篇文,就唔洗睇訂左個d戲。

我覺得係唔會做得完。

我只係寫左小小新小說,完全未郁過Oulipo,
莫講個故仔!
但係我係pageone見到新書架上有一套Duras!
佢買左廣島之戀俾我,我忍住唔拎。
*#&%)(&#(*&(*&!!!
永遠最唔得閒有最想做既野同最想睇既書。

如果係因為懶無盡力白白無左個一級榮譽,我就殺左自己。
我唔要佢叻哂係佢面前抬唔起頭,我要同佢平起平坐。
如果我一個唔好彩second up,我已經諗到佢會點安慰我,個笑笑口樣!
我唔要!如果盡力都無就無計啦,所以我唔可以唔盡力。

過到Saussure,依關應該難唔到我。

自我激勵。

想死!

後話, 原來我好正常:

Name Eugene Ho (09:40 PM) :
well i mean feeling deadly and pk
is extremely normal when writing thesis
so u are in normal and good speed lor, suppose

(笑)

4 則留言:

匿名 說...

i studied speech act in my Pragmatics class last year. It's interesting.
add oil and start saving up for my present. hahaha :)

匿名 說...

互相鼓勵, 相互鼓勵, 阿女, 努力啊!!!!! :)

Kongkee 說...

Duras那一套書,是陸智昌設計的,他有很多很好的書,是少有親切地站在讀者角度看書的設計師。
希望你今日可以開開心心賣飛去啦!

sheungyee 說...

羅小姐&casper,

大家咁話,共存亡(家係我又犯誇張既毛病)

江記,

我唔理三七廿一已經買左飛(笑)
尋日做到四點半終於頂唔順。
點解我做fyp做到咁,
你睇你條fyp今日仲四圍screen,
羨慕!
我會加油架,之後買duras獎自己,再仔細睇下你話既設計。

我中意les設計既書,因為貪靚xp