星期一, 3月 19, 2007

對話數段

情境1:爸媽弟在緬甸公幹時發生的,成為了今天飲茶的話題
爸:依幾日個肚腩好像大左
媽非常認真地回答:熱漲冷縮麻
爸跟弟大概笑到不能呼吸吧,竟然不在場,真可惜。

情境2:一家人在唱k,媽站起來在獨唱,甩嘴
媽:我有d緊張
我跟姐笑:有咩緊張呀,請問?!
爸:你媽咪第一次開演唱會,係緊張d
我跟姐: .........
再三証明daddy係爛gag之王。

情境3:他sms我
他: i'm having dinner with takai n peter
我: i'm singing k with dad n mom r, boring die
想想下不對路,peter我知道,但takai是誰呢:who's takai r b?
他:takashi r
我:wah!but if i can choose i wanna dinner with you more
其實當時我的實際反應是,慘叫:家姐,許宏宇同金城武食緊飯呀!?!?$%$^$%^%!!!

1 則留言:

kristie 說...

唔掂.笑死.大家一齊寫多d.嗯嗯.