星期二, 6月 26, 2007

投訴(實情是哂命)

1:
上次逛pompidu逛了大半,已經吞不落,個腦要爆炸,剩下整個現代館,知道是永久擺設,留下一次逛。如果pompidu要分兩日,羅孚官大概要扎營逛一星期吧,天!雙腿跛了才逛了一角,有幾萬幅畫幾十萬件東西呀,神經病,除了藝術品,建築物本身也要看很久,但人只得一雙眼睛一雙腿,看完左又要回頭看右,只管貪婪地都塞進腦,盡了全力,才逛得三份一,訓矮頸咁滯,因為天花版很多事情發生,嗯,盤算得分三次去。羅孚宮其實沒pompidu咁滯,因為不太需用腦,只是差一雙舒適的鞋子,迄今才兩個藝術館,已經要encore幾天,點算先。
2:
那天蕉問:巴黎冷嗎?
我答:很冷呀,仲衰過秋天。
蕉:你有無帶夠衫?
我:就係無呀麻煩,攪到要特登去巴黎買。
蕉:!!!
(當時真係無為意,不過語氣應該跟花輪同學沒兩樣)(笑)

6 則留言:

匿名 說...

時間能治百病,很土..卻真!!!

sheungyee 說...

ceci,
我無事嘞,講起都攪笑,咁快,唔好意思啊成日係到發癲令人擔心,太情緒化,相信逐漸長大後愈清楚自己的位置,可以控制得較好。
i feel free like a bird, dun worry, n thx =)

jean tsoi 說...

唔知係好彩定唔好彩,失過兩次戀,同一個人
一次係香港,一次同你一樣係法國

前者的日子不用多提,實在恐怖
後者可好了(除了起床時的眼淚)
每天由谷底的心情,隨著美人美景慢慢提升

下午撻在吊床上,看遠處一棵樹和無際的草皮
只有這刻完全忘卻,多感謝上天讓我在這𥚃

說多了,哈哈

還是多一句

那時有位朋友說:現在己身在谷底,沒有比這更差,只有精彩。

sheungyee 說...

jean,
妖,我同一個人失十次戀,死未。
今次我應承自己,係最後一次,亦都要係最快一次overcome,巴黎既天氣最近唔多好,但無理由成唔多籍口,所以個日落雨我又淋下,竟然係舒服,有d冷洌個人當堂清醒,我大聲唱謝檸檬既壞習慣,無人聽到聽到都唔明,爽。
我唔會再俾自己咁,每天都進步,除左自救無人幫到,我都係咁話,咩情債今世都還清,幸福還會遠嗎?(笑)
多謝關心,唔聲唔聲撐,好甜=)

匿名 說...

有創意,我鐘意。非常欣賞你唱出謝檸檬的壞習慣。在巴黎嘛,晒命,是正常啊。不過一路睇,一路笑。巴黎會治好你的一切啦!還有,不知怎的,總喜歡上來鼓勵一下,加油年輕人!

sheungyee 說...

josephine 是 josefina 嗎?還是另外一個人?
我都覺我唱壞習慣是有點低能,但沒有了我的青春,我看著它離我而去,大概就不再年輕了,以後。
謝謝你的鼓勵 =)