星期六, 10月 15, 2005

有無人聲我幾巴係我耳邊嗌

饒雙宜,係時侯醒,唔好講十九幾次仲係咁,
好很煩,唔好再理佢,專心工作,
認清楚自己想要咩,中意還中意,訓還訓,
係時侯放手,既然人地分得開你又唔很知得唔得,
咪認輸囉, 人地又唔肯講係咪有新女,又厭你煩,
而地球上又唔係得佢咁大舊同靚仔,
你仲要柒幾耐,你依家就唔該即刻摺埋,
唔好再俾位自己仆街, 唔好受人影響,
諗下自己想要個咩人咩關係,
唔係搵個人淨係想同你訓係咪呀,
係都唔係佢囉頂你,
最多唔知搵到知,你可唔可以唔好stuck係度,
可唔可以前進,專心工作,
依單野真係要close file,
唔該快d收聲做野,醒醒,
唔好再要我講二次,好醜怪。

5 則留言:

choman 說...


一起去聲巴黑
看點書
溫溫習
吸收咖啡因
治癒失眠失心慌
是不是要以毒攻毒?

梁巾 說...

呀~~~~~
我叫緊。

加油饒雙宜,你真係得架。

匿名 說...

從前你是花蝴蝶

很多花蜜等你採

sheungyee 說...

陳恩,

黎緊我就係個蛹到爆了黎蛻變架?,等等我。

多謝koo =)

匿名 說...

「喂,夠啦,好停啦。」(大聲)

得唔得?