星期六, 10月 15, 2005

dialectic of 失戀

整個治療心情的步驟根本就係正反合的過程,昨天得出一個想法,好正面的,想著自己接受得來,隔一天又想出一個念頭,反了自己先前所想的,加加埋埋重新整合,得出一個新的結論。然後再想,想反,再重整。
我反完又合的已經走了很多步,到終點了沒到終點了沒,今天好像又近些,與他五面交鋒, 好柒地道出我想試我想番轉頭,既然不行,接受囉。他當然想休息卻一方面希望我繼續愛愛愛到死心塌地啦, 我無所謂,不過究竟有沒有必要, 值不值得。Yvonne話見我做功課狠狠狠,估唔到我在這方面咁渣,真係愧對各位親朋, 大大話話拍過六七次拖,想來想去仍然看不清猜不透?!無理由,我依家又ok又明白多一件事,知道要成熟跟手又要做野, 反來覆去學學學,關係唔係得一種,不過今日唔知聽日事,可能我又downdowndown, 不過已經好近了我知道,總有一天會好的。
而且,愛情並唔係生命既全部囉饒雙宜,唔該醒少少。

2 則留言:

choman 說...



好容易呀






sheungyee 說...

頂你,自己都唔講俾自己聽,邊個講呀(笑)