星期五, 7月 11, 2008

真係無聊

sheung yee 說: 我有好多錢係銀行
lai yin jill 說: 賺多D錢
lai yin jill 說: 有幾多?
sheung yee 說: 2萬幾
sheung yee 說: 都唔知佢per hour係點計
lai yin jill 說: 你收入少嘛
lai yin jill 說: 好快架喳
sheung yee 說: 我唔想買網吧,想買個拳館
sheung yee 說: 佢會計落銀行定邊度
lai yin jill 說: 你個現金度
sheung yee 說: 我地真係好無聊
lai yin jill 說: 我升左L,去邊度upgrade架
sheung yee 說: 我都升左
sheung yee 說: 你去番你的古惑仔
lai yin jill 說: ic thx
sheung yee 說: 可以揀upgrade d咩
lai yin jill 說: 我攻擊力有七
sheung yee 說: 網吧好唔好架
lai yin jill 說: 好啊
sheung yee 說: 等我買先
lai yin jill 說: 佢應該可以買D有得補給體能既
sheung yee 說: 你可能invite d朋友
sheung yee 說: 咁d體能會補充
sheung yee 說: 我又就黎升呢嘞
sheung yee 說:(笑)

最近究竟有幾多人深迷係依個遊戲到呢?呀。

2 則留言:

匿名 說...

真係好好玩呀!

sheungyee 說...

年年,我今日無quota,不然立即add你做同伴呀!