星期一, 7月 28, 2008

Wall E & Eva

明週的評論是這樣的:
Pixar非凡傑作,將動畫推向新境界。以極少對白、尖端科技、大膽創新、深度主題和趣緻情節,緊扣每位觀眾的心弦,既雅俗共賞,又具警世意味。本欄近十年最高評價的電影,豈能錯過!

一邊讀一邊跟他r哂頭,洗唔洗咁誇張?十年最高評價電影?五粒星?接近完美深情si-fi?十億噸浪漫?

立即跑到電影院欣賞後我的個人評論是這樣的;
無錯,trailer是壞得不能再壞,十級趕客,但我以人頭擔保,整個電影比它好看一萬千億兆倍,所有言語只怕未能夠具體形容它的精彩美好,於是人人得用上億億萬萬甚至兆的量詞。如果你認為功夫熊貓好,這個好一萬千億兆倍,它甚至比toy story好多多聲(!)這個星期我打算一見人便說一萬千億兆次你一定要睇Wall.E一你定要睇Wall.E">Wall.E你一定要睇Wall.E">Wall.E...

我已經報定案說如果Wall.E出精品我必買,DVD是鐵定要買,此片的地位,大概能跟yellow submarine媲美吧,嘩,真係誇鬼張。

話是話,其實trailer剪得奇差是不是宣傳手法之一?以為挺壞,點知咁好,就跑出。

呀,千萬不要miss片尾credit,簡直喪。

讓我再一次情不自禁講一次先:套戲真係好好睇呀!

又,這個電影能夠跟你一起看,真的很美好很美好。

7 則留言:

iris 說...

yes yes yes yes yes WALL E! absolutely agree!

匿名 說...

eve由錄影片段看到wall.e為她默默付出種種,他追著太空船eva-eva的嚷,心會跟住碎囉. Pixar出品越來越有人性,wall.e絕對要列為神檯級.

eieiya 說...

對。絕對是今年的頂尖電影。有寓意有劇情有深度。我愛!

sheungyee 說...

不明白為何豆瓣會有人給一粒星...肯定是搏出位!

匿名 說...

完場出字幕時,我喊得好慘,搞到俾戲院職員眼望望。我一睇完,放晚就上facebook叫人睇:)

說...

好彩見到汝這post
原本看了trailer打算唔睇的

sheungyee 說...

報告,之後我又同媽咪爹啲睇又一次,一樣咁好睇!