星期四, 11月 10, 2005

尋失物

我的筆記本不見了,那是我的寶貴財產,如果你問我厘米三年的生活得到什麼,答案一定是那一本一本,每天被我填滿了字的筆記本們。
這學期的本子在我過份混亂的生活和思緒間失蹤了。
它屬加啡色,硬皮,再造紙,ocamp時派的,第一頁寫著: this notebook belongs to yiusheungyee,
如有人拾獲,我會俾錢,
無左佢,滿不自在,完全無心機做功課 -_-

1 則留言:

匿名 說...

um...Ahah~~(high pitch)
i know where is it~
it must be over there, where u lost it!!
Or it is in other places, i'm sure!!
only this 2 places, no other possibilities la.
so go and find it.
then, how much will u pay to me?