星期日, 6月 29, 2008

星期天囉嗦

家傭總是不明白,家裡要有存貨,才像一個家。於是每個禮拜天發現冰箱空空如也,我都好憫,一邊懷疑她平常究竟在做甚麼?一邊生氣地挽著環保袋,搬很多東西回家,它們包括:一磅荔枝/3個橙/維他奶/紅豆冰條/朱古力味cereals/莎利蛋糕/通粉/雜豆/奇異果/果汁先生/方包/牛奶/菜心/阿菠蘿格格雪糕/蟹柳/瑪莉餅/辛辣麵/東莞米粉。
我覺得以下幾樣東西是家裡必須常備的:蓄茄/洋蔥/意粉/方包/雞蛋/西生菜或蘭花/乳酪/芝士/火腿或午餐肉/水果,當然還有足夠的衛生用品,這樣,家才像一個家囉。
每次要咩無咩,又要老點她下樓買的時候,我不知應覺得不好意思還是生氣。

6 則留言:

eieiya 說...

那你可能要講得很清楚你的存貨到了哪一點就要入貨。如果她沒做到就可以名正言順地罵。我就是這樣「對付」家傭,因為我發現唔發惡唔黑面她們either忘記or不理。

匿名 說...

hai.... hahhaa.... i knew it must be eieiya who left the comment before seeing it! haha... we've actually spent ages talking behind their back in msn for so many times!

marj

匿名 說...

當是得閒嚐嚐入貨樂趣囉, 其實最愛逛街市. 阿菠蘿格格雪糕餅近年都不脆, 明明記得兒時吃到一衫餅碎. :O(

sheungyee 說...

eieiya & m,
怎樣跟家傭相處是一困難課題,即係,要每次都話明要買咩買咩囉,佢唔會見到減價順手多買,水果永遠得蘋果同橙!!??最叻買即食麵攪點我細佬,愈黎愈覺得請佢黎托,慳咩呢究竟!?好無heart囉,我覺得睇別人家的雪櫃或生果盤,就睇到家傭功力究竟有幾深厚。

n,
小學時每天下課都都會吃一磚格,是每天期待的時刻,阿菠蘿門市都無咩剩,最愛吃麥提莎加荔枝加曲奇乳酪,依家無得食。

eieiya 說...

我家冰箱是all time包羅萬有,但從來都不是家傭自己去買。一、我跟我爸都愛去超市而且有要求。二、因為我爸是control freak,所以叫家傭去買都是指定要買咩,哈哈哈!都係哥句,怎樣跟家傭相處是一難題,因為我家傭係唔識執野,你話大唔大劑!?

匿名 說...

家傭相處是一難題!!!!
a/ 佢地勁多電話, 我又慘烈成為佢接線生, 又吾x知佢向屋企邊忽, 一時係天臺一時係花園, 行幾萬層樓梯遞個電話畀佢。

b/ 佢有手提電話囉!

c/ 成日係天臺係花園打牙較!

d/ 佢話我成日向房所以吸吾到塵!

e/ 洗衫洗一年

f/ 煮垃圾

..... 佢地擺到名hup我! marj