星期六, 4月 12, 2008

最近在讀/看

- K先生往城堡的任務卡在百多頁,因為不停買的中文書而遲遲末有推進。
- 十多本亦舒突然跑出,央求被重溫,於是友問我睡了沒,我便「亦舒緊」,兩本好叫停。
- 讀畢坦白說,親愛的,見邁克老是提起,執起早前友送的八十年代訪談在小巴裡讀了序,現好頭暈。
- KO掉 Michel Foucault的The Archeology of Knowledge後,再來一篇Thomas Elsaesser的The New Film History as Media Archeology,卡在中間一天半,務必今天完成使人頭痛的最後十頁。
- 閒時讀兩篇陳黎,本書應該好襟睇。
- 龍應台還欠四分一未完,一個多小時可攪點。
- 今天往書店取預訂了的Principle of uncertainty,攪唔點,又開多一本。
- 電影節暫告一段落,還欠數套楊德昌。
- 看了once,不喜歡,耳朵被寵壞,覺得他唱的動聽一百倍。
- 福音戰士新劇場版:序想要跟弟弟看。
- 要看一個好爸爸捧張艾嘉,劉若英場,還有張兆康(幾偏心,明明無看投名狀!)(笑)。
- 三級的查泰萊夫人!!!小說一直未翻‥‥
- 晨早買仍只剩前四行的最遙遠的距離排在月尾。
- 今天晚上以為可以安安靜靜,卻要往文化中心跑看某劇場表演,膩左。
- 痴線,五月又French May,我決定不讀場刊不揀戲不聽Karen Ann,睇下姣婆守唔守到寡。
結論是好煩,無事扮忙沒時間,眼累,精神分裂兼好滯,下週三後謝絕應酬攪點以上及家課,發誓閉關,哼。

1 則留言:

匿名 說...

你好呀..
你會唔會係睇星期二既最遙遠的距離呀?

我買左星期日既2張(I3&I4)呀..
因為當日有事要做..
所以努力搵人肯同我TRADE呀..

如果你可以幫到我你打俾我丫..
我既電話係96249280..唔該哂!!