星期六, 5月 23, 2009

美麗鞋子的聯想

最近終於開始思考關於工作的事了:美麗鞋子的聯想

4 則留言:

eieiya 說...

對呀,各有前因莫羨人。過著自己想要的生活及活在當下就好,不需要跟人比成就理想身家外表種種。每個人的個性及口力的範疇都不同,點解要比同埋有mud好比?

那天聽到有線新聞報導說:「日本有好多人有大學都唔讀走去畫漫畫...」聽完即勁鬧!大學生一毫子一打,讀完一樣會搵唔到工。讀完大學又能代表什麼?如真有才能及興趣,就去馬啦。都唔明香港人點解諗野要比呢d框框去局限,仲夠膽咁既觀點與角度去報新聞!

sheungyee 說...

eileen,

時時迷架我,看著隔離飯香架會,羨慕甚至妒忌!要提自己囉,要明白自己個位係邊囉,擺得岩個位先學識開心,學習中。

所有野都係個錢字作怪,個社會教我地要乖,賺到錢買野咩都唔好諗唔好理(有無睇曹仁超訪問?),其實仲有好多野架但無人會鼓勵你,原來可以玩。

讀大學重要在我係學野,而我又知好多野大學裡面學唔到,咁就要出社會學,我碩士畢業仍然是低能兒童,足證讀大學不代表咩:p

我細佬考會考,岩岩考完,依家畫緊漫畫諗住暑假出黎賣哈哈哈,全家支持!但不支持他通宵達旦畫,都會串:溫書又唔見你咁勤力?(笑)

我覺得個問題係有無心學野,有無心做,新聞報導員一定不為意佢咁講assume左好多野,大學生咪又係由低做起,其實無咩分別,我都係係個框框到好save架其實,但盡量攝位搵自己中意既野囉,絕對認同興趣大哂,有興趣先有心做麻。

sheungyee 說...

澄清:碩士未畢業!

哈哈哈哈哈。

eieiya 說...

係架,時移世易,讀完大學唔似三十年前咁馨香,應該話變左係最低要求。大學最好要讀,但主要睇興趣響邊度。醫學院研究院無得講啦,但如果讀書麻麻,卻好有藝術天份,咁無謂夾硬讀d無謂科讀純美術好過啦,再唔係,唔讀都仲得,因爲藝術根本就係另外一個世界。

一般港人都仍然浮遊於「因爲讀唔到書所以讀art/design」。咁右腦發達過左腦(right hander)唔代表佢唔口力呀。就係呢種普遍bias,突顯了港人對藝術文化欠缺的常識與尊重。只能怪他們思想不夠開通,critical thinking的思維程度很低及眼光狹隘。

又借你地盤發表偉論喇,哈!