星期二, 4月 18, 2006

剩餘

只有一日炸,內心已經開始激動,
明天3:00時正就會將手頭上折磨我折磨了整一年(其實我係year2 semB已經開始做)的功課呈上,
做course work的經驗有兩三回,中五art的畢業作品,中七英國文學的畢業論文(諗起都癲那時候鬼知道咩叫portfolio點寫論文,但係我篇數千字的雞野既然係提過saussure既sign同signifier囉痴根)也是用一年時間做的,當然最後都係尾三個月趕,蛇頭蛇尾,做得不好啦,今次本來立下決心好好運用時間,最後卻讓煩惱蓋過了功課,堆得最尾做。
每次做這些project都心力交瘁,不知道如何舒緩壓力,怎樣尋求幫助,自己一個人睇緊d文都唔明就想喊,唔明點解自己咁無料到,昨天電視節碰到linda,她給回我10頁改好左的,劃到花哂,我那英文英文!想找個洞鑽進去。
無論如何,明天要交了,一年的心力,印出數十頁紙,這個放在心內很久的大石,掉到四個公文袋,就完了,天曉得那激動。
加油呀大家,千其不要給任個意外弄至遲交。

沒有留言: