星期六, 4月 01, 2006

update












論文進展至9000字,大約12000字收手,希望星期一有first draft
(對我三月尾還沒寫完我發誓當食生菜)
見過Linda,給她一句嗯原來你d英文無我想像中咁好說得自慚形穢。
我推說大學都無得讀(其實本來是minor English n Commu的,現在諗諗下好彩無如果唔係仲x街,又情傷又攪fyp又幾十個credits)
我連indirect question的正確文法都不知道,所以我覺得寫scholarly thesis是這樣難囉。
前天就好似跌落谷底,完全不能接受要重寫某某部份,其實我是不習慣這程序,以往寫完就交,邊有彈番轉頭re-write,不過現在明白了,好像welsey話,for better or worse,re-writing is an important part of academic writing。那天他一定給我嚇親,因為我耍情緒原本約好左見完linda無哂心情,feel ashame n dun wanna see him with a piece of shift(原email抄錄) 就失約哈哈。依家諗番好無腦。

因此做完fyp要做的事又加一道,永遠年年展望都有佢份年年都係咁差:學好英文。

b最近好得不得了,我希望可以將這些好放進一個盒,留起來,然後到後來或者他沒空,就將這些好拿出來用。哈。

沒有留言: