星期四, 3月 30, 2006

話你知我仲未死得之-就死

月尾了月尾了,來個方死未夠騰雞既倒數:只剩下20天!
好在今天天氣好,把辛苦和就死的感覺減輕不少。
已經繃在弦了我知道,只要一丁點撐不住就會哭或發癲,所以撐到好緊張呀我!十二萬分辛苦!
不過文章已經已完成了3/4或4/5,只容許自己給自己多兩天時間,因為仲要proofread同寫本書
(天啊一本書點可以係10幾日寫哂仲整好埋連埋個form?!??#$%#$^%&)
不知道大家的進度又如何?我已經進入左閉關狀態。
其實19號就甩難完全係我俾自己既一個錯覺,因為oral defense先最得人驚,不過唔理住啦x!

除了tense, 其實這陣子都幾快樂啊,因為看書的速度給訓練得快了,
( 一個晚上看完英文版voyeur,平時一本英文書看足半年,又速讀了eraser和jealousy(中文))
做功課又可以看小說, 而且昨天寫了一朝晚上休息看他夾band,
看下片笑下吃一兩口酒,今天到媽媽鋪頭又遇到一位很好的客人,
加上天氣好,
撐都撐得開心d。

如果唔係人都癲。

咁既狀態希望過多兩日就好,死都死篇文出黎先,
各位為fyp努力既朋友,要保重身體,加油。
共勉。

沒有留言: