星期五, 3月 03, 2006

超開心

本來因為感情問題而爛掉的心情,又隨著另一個好消息而歡快起來。
超開心! 繼上趟那個未能透露的好消息。
今天又收到第二波,以前好喜歡做intern的上司anne,致電來問我畢業後的打算,她說想請我啊!!!
現在只是三月頭,便有工做啦我! 正式未畢業就有人請,我仲唔坐定笠六fyp都唔想做哈哈哈?!
我想呀想呀想呀想跟阿anne一起做書呀,係做書wor做我那麼喜歡的有關文字的行業!她說知我想做美指,但想問我有無興趣,我當然係想入佢個行多過做美指啦!!!
但另一個option又超吸引,點算呢??!! 有沒有方法可以兩全其美 ?
話雖如此,我已經立刻應承anne,最少做半年,做個暑假都好麻,佢話full pay! 漫畫! 書!推廣! 七月仲有書展! 十分期待呀。

high 爆,
原本待在圖書館打算做好fyp先算的心情,又跑得無形無蹤了。

又,

三聯係番五日工架!!!

3 則留言:

Kongkee 說...

三聯?漫畫?唔通係每星期一的潮爆雜誌,好好笑那兩個作者的書?就算唔係,這兒有機做到好書呀!

匿名 說...

恭喜你播
希望你一個星期之後心情平復後
會再乖乖工作

還要first hon呀

sheungyee 說...

係呀江記,
係你d friend 呀, 我老細好好架!
出d書我都勁中意,所以好想做。
之前成日出電影既書。
佢想三x young d,
成日問我地出咩書好架都。
佢簽左你未呀?未既我幫你落嘴頭。

好興奮,想即刻畢業,最快都5月先幫到佢,之後又有變數,不過high左先。

湯湯,
你又點呢?希望畢業前可以去到你hall啦 =)