星期四, 3月 09, 2006

自我鼓勵與報告

因為晚上與羅小姐看了電影和吃飯的關係,
將功課調到深夜做,
工作至四時,多寫了兩頁,
親眼看著,一篇文章怎樣形成,
就這樣慢慢地,慢慢地,
逐隻字逐隻字母,累積,
儲過來,蹣跚的,
深切體會到爬格子爬字的意思。
網站首頁從半個月前開始變成yahoo的網上字典,
最近查閱過的記錄是:

concept 概念,觀念,思想[C]
understanding 了解;理解;領會;認識
requisite 需要的,必不可少的[Z][B]
illustrate (用圖,實例等)說明,闡明[(+with)]
grasp 抓牢;握緊;抱住
know 知道;了解;懂得[O2][+(that)][+wh-]
property 財產,資產;所有物[U]
lie (人,動物)躺,臥;(東西)被平放[Q]
important 重要的,重大的[(+to/for)]
inkling 暗示;跡象

當然大部份字我都識啦,只不過一篇文章用50次concept,或者understanding,
悶都悶死啦,同義詞一欄,變得十分有用。
現在九號,4月18日交,
我希望三月前可以完成first draft,
那是我十分樂觀的假設。
還有個故事,完全未開始,
開行機器,我希望自己再醒d,快d。

完全想像唔到交完fyp既心情,會有幾癲呢?
份功課係個腦到成年半wor,諗起都痴線。

p.s. 天生一對,不錯,十分正面,如果受緊情傷,或是趕緊fyp趕到想死怨天尤人,睇完會好積極架。
我係一個人辦

p.p.s. 今天又睇唔到電影節 -_______-

沒有留言: