星期六, 3月 11, 2006

tum自己定嚇自己呢

交罷 fyp 後想做的事:
- 第一時間唱 k先啦
- 然後燒哂折磨左我成年既筆記 (當年考會考都係話要燒maths書架,我無長大過)(笑)
- 百無聊賴過幾日咩都唔做咩都咩都咩都唔做唔番學做幾日廢人
- 即係 hea!
- 瘋狂吃酒
- 養番好個殘樣
- 開大食會
- 郊遊
- 閱讀100本書
- 看100套電影
- 旅行
- upload 全部相上 flicker
- 將 fyp 做好
- 學琴,或者學番長笛
- 寫他的劇本
- 剪髮
- 等待夏天的來臨
- 同羅x然交換禮物
- 陪媽媽回鄉拍一條關於婆婆,媽媽和我的docu
- 離開他

實際上交罷fyp後還要處理的事:
- proposal
- 畢業展
- 上班
- 做番好 fyp
- 離開他

唉交完又係忙

2 則留言:

匿名 說...

我當年燒左本geog,
原來係好臭同好大火。

匿名 說...

我當年都想燒中文精讀wor... 大家一樣咁火爆, 唱k梗係要叫埋我啦haha

mira