星期一, 3月 03, 2008

原來係咁

一諗起,要是唔喊,除左爆粗真係唔知可以做咩。

友們做的調查:

"whatever the extenuating circumstances, when passengers hand their bag in at check-in, they should expect to see their bag at the other end."(absofuckinglutely!)

哈哈,but diu ...

Eugene追尋之下,原來有得解!

idiots!頂係咪低能架!?Last month BA lost 22,000 items of luggage. But, at its peak, baggage handlers say the true figure was nearer 25,000.明哂,唔該飛一班黎香港!!!我作為多名angry passenger的其中之一,幾時可以同我件行李reunite?唔該好送左我件野去美國...

搵下見唔見我件野先,頂,愈睇d新聞愈驚。



To the shock and outrage of many travellers, lost luggage has also been auctioned at a South London sales house when British Airways gives up trying to find the owners.

屌!!!唔x係呀!!痴x線!!!俾人賣左咁點呀!係咪癲架英國人!BA係咪痴x線!以後唔洗旨意我會坐!嬲到爆左,告死佢。要佢賠番個master學位俾我!

BA says bags that cannot be traced to their owners are auctioned after three months. But auction house insiders say some items have been missing for just a few weeks when they are sold.

Mobile phones, iPods and digital cameras are removed and sold separately. Money raised from the sales goes to charity.

除左粗口,我真係唔知講咩好,頂,我覺得可以叫黃靖去執番我件行李既屍骸囉,痴x線x1000,頂佢地自己system有事可以攞人地件行李去賣?咩世界呀咩事呀!楂都無啦即係?!xx嘞今次,粗口x10000。

頂,2萬幾件又賣又成,件行李都係凍過水,成世人未試過咁大劑,成個月係巴黎係白去,xx,仲要欠人地一堆野,好x嬲,好囉一陣又要落街買電話囉,唔知做咩咁黑仔,最慘係搵個BA人黎鬧下都無,x。

1 則留言: