星期一, 5月 02, 2005

昏厥

終於買了手提電腦,沒有四兄弟姊妹的人不明白四個人用兩部電腦的境況。
還未攪無線上網,卻發現隔離屋有這樣先進的設備,惠澤人群,這幾天都在偷用。
為了不讓自己分心,他幫我刪除掉整個遊樂場,我覺得自己好病態,幾近痴線。
也好歹開始了第一段,wesley話我至少三千字,好得人驚,即係一日一千,有望一開始了便發揮我絮絮不休的長處。
最迎越發覺得自己無料到,看書少不突至,寫文竟茫無頭緒,專心不了,
可不可以逐步逐步逐樣功課攪點呢?
重要攪fyp!實在是想死的五月頭。

5 則留言:

栗子 說...

你說的 wesley 跟我說的 wesley 不會是同一個人吧?!

sheungyee 說...

是同一個呀,他是我老師,我也知道他女友是誰,那個圈子我都知道,世界真細小,你說是不是。
好同意你話佢有十個正經,哈哈哈佢成日暗笑架其實。

栗子 說...

嗯。
你也認識 tristan 是嗎?

sheungyee 說...

tristan 認識好久好久了,算是我第一個網友,保持聯絡至今。

匿名 說...

我五六年前上網搵資料做功課而識0左楚
點知佢原來係我師姐
跟手我兩年前又0係網上識0左tristan
然後因為 tristan 個網而搵到你
隔幾日我就因為楚而識到 wesley
點知你又識 wesley
好一條可怕的人鍊

之前我都試過0係自己個blog度重遇舊同事/中學師弟/大學教授.....

我唔寫blog 住喇
不過我會0黎探你 :-)