星期二, 5月 31, 2005

大言不慚

真是的,無論在那兒都可以上網,至從買了手提電腦後,我才發現這點。上一趟我甚至於正在行走中的計程車內與車車談了幾句,多好笑。每當我偷用別人的網絡時就很好奇,那究竟是誰呢?誰在附近上網。現在我身處西灣河mcDonald,一個與我九唔搭八的地區,坐在某阿伯對面打日記。

然後,聽見隔邊的阿媽:哈佛大學要又靚又叻先入到架! (???)
續指向雜誌上的鑽戒與看來只還是二三年班的兩個女兒說:my birthday present pls, oh, i dun like jewellry in fact,dun buy them to me,你地簡件衫,裙啦,哎呀,我唔使香水,你知唔知點解?因為我已經有你既香。 (!!!)
若果她是我媽媽我必定心理變態囉!在如此的薰陶下成長。
最近與媽媽閒聊告訴她我想在二十頭左右生孩子的宣言,她當然不大贊成,但好像要是我堅持呢,又會屈服的樣子。
如果計劃起來,我認為二十一二三生育最好,要是三十才生下來那末未來十年都不能抽身了,不能拍拖旅遊辭工四圍搬,我不大想四十歲還在供書教學頭髮都白,要不現在,要不拉倒。
而且我根本從來不打算養孩子,現在想想看都是因為覺得周國賢有型才考慮考慮。
不過最後,當我看到隔壁的仆街女兒因為媽媽喝了她一啖可樂就號啕大哭罵媽媽衰人丟支飲管出黎話她口水肉酸做咩要飲佢個杯(係加大可樂唔該)然後再問她望咩呀望的時侯,真想兜巴聲丟佢落街,不懂教,真的不要亂來!

3 則留言:

XexeX 說...

我都俾而家D細路嚇襯,成日講D完全唔似幾歲會講既野,如果唔係見佢係細路,真係以為又有人發左神經亂咁up野。

20歲頭就生BB,咁未冇乜機會二人世界羅?

sheungyee 說...

就係二十歲生先好,三十幾時個女已經唔想理你,四十時個女二十結得婚,之後大把私人時間!兼又完成任務有交代,幾好!無代溝相處融洽,睇明週劉美君就係咁。
越諗越想。

匿名 說...

我想我還是睡不了....