星期六, 4月 14, 2007

本搏訊今晨中區法院向饒雙頒佈破產令

月頭已呈破產狀態?都未給家用媽咪?!細想之下,都是我個二千蚊頭累事,星期三又交了新一期法語學費,爸爸不在香港沒資助,幾個零又不翼而飛,慘。啊,都忘了報告,上月尾曾帶媽媽到H&M見識見識,很多衫幾恐怖跟人潮如泉湧的情境下隨便而瘋狂地光買背心底衫和一件兩件top,又千幾,因為包起媽媽洗費,她當然狂買無手軟!
本月為食留貓都未出動過一餐好都未吃過已經破產,我想買the black book of falling,Kubrick要續會,今天路過M&S(係呀我是一名師拉勁中意瑪莎)看到一雙白色涼鞋$450,靚靚靚,好在實在係破產,逃過一劫,每個月都要存錢的!
都好,下個月應該鐵定要去法冷西,所以本月必須在走前做好身後事,如下:

- 又50篇文 (還加final,又50篇,final係2000字,2000字x50,香蕉蘋果橙!)
- 完成 semB
- 重讀自傳,籌備
- 旅程籌備
- youtube project

明天跟女友到久違了南丫(都是女友最可靠)鬆一鬆,給自己最後一日假,然後迎接死期,戀愛煩惱阻住哂,丟埋一邊先。

2 則留言:

匿名 說...

我都想去,激死。
係人地dic起心肝讀書之際整個咁開心既提議比我。

我六月考試,唔去得

考埋呢個合格我以後每個月加二千個蚊,一次性獎金三千個蚊

真係好吸引,呢期窮,你祝我加油

好耐無見你,有無成熟到:)

sheungyee 說...

湯,咁祝你考成功然後請我地食飯,就可見見嘞,只希望你不要被功名利慾ja乾淨,保留你愛玩愛笑的健康的身心,得閒都要relax下,讀書更見果效。

你見我咁都知我無成熟到,不過係take steps take time既,唔迫自己了,算唔算是一成長呢。

真係好耐無見嘞!