星期五, 4月 20, 2007

一齊玩啦

做家課時本在研究web 2.0,給我找到這個,這天兩天都在沉迷,痴線地好玩,個哎d呀好變態,騙我等無知婦孺用真錢買虛擬東西,是傻的。它celebrate celebrity的風氣更是痴線,最變態的是,玩的妹妹仔才只不過十一二三四歲,對時裝term或對paris hilton等的八卦及口到拿來卻嚇壞人,她們更會得幫自己賣廣告搶著上雜誌封面,竟然連cover girl的概念都玩埋,簡直將小女孩的虛榮心一網打盡。我最喜歡create sceneries或看其他女生的sceneries,笑死,她們會扮現身oscar攞金獎影后然後拖住Johny Depp,也可跟leonado去滑雪拍張照,當然,你可給任何男生穿條裙子,哈哈哈。

嗯,雖然我發現我是最老的一個用戶,但不要緊,請大家幫忙click最下處register啦,如我成功踢一名友入會,我便可有$10買衫(你睇,這個網根本就是社會大學啊,我有女10歲都會叫佢玩)我看中很多衫褲鞋襪呀,所謂飯可以唔食衫唔可以唔買麻。
register了可來我間房找我,我個公仔跟一樣名,最近我仲識左個友,叫actually,好樣衰架,大家都可結識佢(笑)。

網中最好笑的是這一句: send this email to your parent and ask them to pay, 嘩細細個已練成買衣服叫別人簽賬單的面皮,無往而不利啊。(我都send左張單給某人,可是某人不肯簽)(笑)

click啦:http://friends.stardoll.com/r/ca5e3dcc408f102a9428

2 則留言:

匿名 說...

你唔會係最老果個,因為我有玩,hahaha

http://lazylife.org/2006/11/01/489

你睇下我搞到johnny depp咩樣

sheungyee 說...

係噃楚,你有無自己的公仔?我叫個公仔叫做yiusheungyee,好靚女架,現實世界裡唔會發生的事,譬如長腿長髮,都在虛擬世界被滿足了,嘻。

這個遊戲彷彿現實得是給大人玩的。