星期一, 11月 12, 2007

對話

因為太喜歡Iris拍的照,設了作msn的profile pic,然後:

我:我張profile pic係咪好靚
他:quite gd la
我:我見左個個我好中意佢d flickrs相個個女仔,佢幫我影!
他:ic~
他:咁我個張呢
他:係太空人Mr. Peterson 幫我影既
我:好爆呀
我:邊個係太空人mr.peterson
我:可唔可以係太空send張俾我
他:佢係一個受萬人景仰既太空工作者
他:下次我再去send比妳啦
我:好羨慕你有太空既朋友
他:只要妳努力,妳都有機會架

他的profile pic:




大概是mac機的default。

這個人,為什麼我要理他?

沒有留言: