星期四, 6月 16, 2005

原來扮病唔番工隻腳會臭架

最驚恐的事情發生了,話說今天下雨,我又懶醒穿對騎馬靴當雨鞋,然後隨便挑了雙膠襪子來穿,膠再加上膠使我在大家面前脫鞋的時侯產生激烈臭味!好得人驚!我成日鬧臭細佬青春期臭到怨,勢估唔到今雲變左臭味產生者!一定臭死Jolene 同E02哈哈哈!我個形象走哂呀 !
為了這件事我'緊緊'(唔識打)於懷了一整晚,大大影響了開始做FYP的進度!現在還猶有餘悸。我 係想立刻除鞋風乾隻腳囉唔該,十分慚恥,究竟臭腳D人係點忍受自己隻腳日日都咁臭呢?

言歸正轉。
想找一個伴於暑假的時候往圖書館鑽,因為我發現當我行哂D架差出黎時發現係唔可以丟低D野去洗手間,唔通又收埋哂D野去完再行番出黎?好複雜 -__-

明天又上班,今天因昨晚五時才回家便炸病,然而一點都不內疚。

1 則留言:

sheungyee 說...

一點都不樣衰!
jolene個細佬仲好笑。
其實係咪俊俊傳染左d臭腳俾我呀-_-