星期三, 9月 21, 2005

tabula rasa

快三點還在看咩差the dialectic of synchrony and diachrony, Saussure關我差事其實,究竟我係為什麼去努力又為什麼開了這個頭。為什麼不可以光閱讀閒書像對倒為什麼刻意將它放在眼不見的位置迫自己寫summary。 曬到豬頭咁完全唔想見人,背隻郁下痛到咸仲要帶死人胸圍方死未夠痛,我係掙扎左好耐帶定唔帶,但係你人知d香港男人,著件背心都眼金金入哂定,最後我帶住帽仍然每個人走過來關心,我想寫係額頭係我尋日曬親所以好紅我都唔想,唔洗講十萬九千次。 坦白講睇完外出既床戲我係好想立刻跑到你身邊二話不說閱讀你的身體,閱讀我們作愛的時侯究竟有無好似套戲咁慢又有無看進對方既眼睛,可惜你睇唔到我心裡面條虫我又無勁大聲同你講,我好想作愛,最後落得慘淡回家收埸。然而原來你不快樂也說不上來為了什麼,我的心的心咚一聲跌左,好耐無講過my heart aches, 講完無反應,有定無你明唔明。我以為兩公婆咩都知有哂默契,原來我係到度門外一直以來,完全唔知有咩bother你,好失敗,而我仲一天到晚淨掛住自己唔開心因為無得做愛曬?左好痛而唔開心。 仲讀咩鬼langue1,langue2,langue3,跟本無人想同饒雙宜講野無人當我係一個好好朋友,大家三句起兩句止我成日覺得係朋友關係上我好失敗,我知我既問題係唔識同人close咩都心照,但係每當我唔開心想同人傾就會唔知搵邊個或者覺得無人自動黎問我,就會恨自己一直咁冷淡。 做人做到似我都幾失敗,男朋友唔開心我又唔知點解驚死有咩事發生左我最後一個知,自己唔開心原因知d唔知又係我自己知。然後又死上黎講一大遍廢話等人關心,我唔係,係定唔係。 我只係溫書溫到好煩又心散又憎自己咁心散又無人明。 人係咪到頭來就孤獨好似王琦瑤咁死於非命得自己同一盒冷冰冰害死自己既金依靠,我覺得佢最幸福個段係李住任,被一個明白女人既人去愛同照顧,佢條命係二十歲前已經最rich,之後40年係咪顯世,我係咪係度顯世。 你聽日可唔可以開心無事發生,那是我今晚祈禱的想望。 tabula rasa = 完全忘卻 = 空白 係我今日讀左成日書最入腦既字。 tabula rasa, what a nite tonite

2 則留言:

choman 說...

我們就是嘔
嘔得一地都係
?


咪又係要自己執

至多
我送個夾
比你夾住個鼻

梁巾 說...

我眼見你身邊仲有一大幫義氣仔義氣女
雖然事情最後總係要自己解決
不過講lor
其實講就會有人聽