星期四, 12月 08, 2005

夠未呀

/大家都好嗎,可能不太好吧,學期尾年尾,大把總結做,傷春悲秋一年又過去,可是大家不像我般麻煩多口,懂得往好方面想,顧慮別人的感受,不淨將自己的悲傷掛在嘴邊迫別人聽。作為一個成年人,誰都有煩惱,愛情的家庭的學業的工事上的,可是只有我只有我整天大言不慚,裝抑鬱病。
/visual ethnography,關於鞋子的,我有廿六雙鞋,過半數不太穿,擁物得不得了,我想reduce自己,衫褲鞋襪身外物情感說話慾望道理,所有都excess,太多太累。
/他整天伴著我,一起吃飯溫書逛街,傾聽我的煩惱抑悶,除了沒有親吻拖手擁抱作愛,同未分開有咩分別,對佢唔好囉良心同我講,我仲好意思話俾人知我有良心。如果我不依賴情人便依賴朋友,係無進步過囉頂。對唔住,我知你最怕聽我講對唔住,不過我自覺對你好唔住,冬天天冷,整天我想什麼都不理,淨挽住你雙手或給你挽著,因為你在,總在我旁邊,嘩我個人自私到仆街。
/又喊,痴線,原地踏步,發神經,我接受唔到自己下唔到決心,姚子浩話我心急,唔得唔急,因為已經幾個月,我唔容許自己為一個人浪費幾個月,人地唔煩我都煩,時間漫長得不得了,很多工作等著我,我想專心,但係有件事阻住囉,唔係做唔到,係疲憊,要迫,平時好輕易,專心一致,做完,依家個心散哂,無得first hon啦,學生應否談戀愛,係唔應該囉,或者係我渣,每日都掙扎。
/迫自己工作,飲咖啡,心跳手震樣樣齊,情神上累透累透,個個都係咁架啦麻x煩你估得你係咁咩,妖,憎死我啦各位憎我就岩啦咁q煩。
我都頂自己唔順。

9 則留言:

匿名 說...

傻啦,憎自己點會做到野啊。
if u hate yrself, u can't even step forward.
dun bring up trouble to yrself la.
accept yrself. =)

匿名 說...

....冷靜d啦饒小姐

你咁講十足十一年前個湯精

唔可以咁嫁 大個女啦嘛

又唔係第一次

最好的都尚未來臨

掛住佢都唔會番黎

無左既野就係無左

最美既回憶永遠唔會唔見

我都明既 明既

我等你好番 加油

投入一個興趣呀不如

分擔你多餘的energy

匿名 說...

前幾日我都係電話對住jolene係咁鬧九自己
咩Q都無做過

我也是一篤屎
唔知幾時先會閔走呢

sheungyee 說...

鬥快啦,陳恩。

choman 說...

eeeeeeeeee
好洩氣囉
個人成日都
但又唔想比人吹脹播
有點進退失據囉

我唔想再問點算呀
點算好jet?!
eeeeeeeeeee

sheungyee 說...

曹子,
等我地約出來商討計策,從長計議啦,
在這之前,先不要輸左道氣呀。

匿名 說...

ha, point one included me please

海海 說...

呢度好青春..

sheungyee 說...

哈哈典解咁講呀海海,

casper 唔開心?等我地聖誕節交換禮物先,不過之前就要一齊趕埋d功課佢呀!

大家都要努力。