星期四, 12月 29, 2005

hey hey

我班中學同學,癲既,我話未試過single咁去玩,有男朋友個個即刻,咩呀!我地次次出去都當自己係single and avalible架! 個種理所當然令我甘拜下風。因為lady's nite,又係門口食閉門羹,頂,次次都係咁個fucking you r not member system。大家都好博命咁囉講真,攪到我同車車九唔搭,我著黑色長裙兩件長袖tee,密不透風,佢地個個對胸都跑哂出黎38無D都有C,暈啦d仔個個虎視眈眈。飲完一杯無酒意,再以極速完成一大杯長島冰茶,因為站起舞池中間,我又覺得好無聊好無聊企係度unun腳你眼望我眼等仔flirt無謂到癲,同埋我好掛住佢,唔准喊出黎玩!飲完就好啦naturalhigh,果然即係俾人抽水俾人撩,怪咩得人,根本企得係個度拋得媚眼已經permit左人地過黎攪啦仲扮咩清高,但係我未試過wor,終於爭番口氣証明左唔賣肉都得囉,佢問我係咪single,我話係,佢即刻very gd,gd你個頭,出黎玩同我計較,你估同你做人世,有條粉腸嘴埋黎叫我過番答酒俾佢,痴孖筋d死人屎橋,仲衰過個個柒下柒下跳交差手舞迫我同學埋牆角問佢係咪驚個阿叔,都係一杯紅酒鍚兩下姐,fairdeal。係我成個人變哂又意識到自己成個人變哂然後唔中意依個意識,每次玩內心都好大掙扎,究竟我係點既人隨唔隨便怕唔怕人地覺得我隨便如果佢知道又會點,超佢夠有女唔飛有咩資格叫我忠貞不二,不過饒雙宜你自己唔鍚自己就無人會鍚你啦段估,嘩不過佢問我番佢半山屋企定我屋企,我仲識話佢傻就知我應該唔大膽得去邊既,d男人,三句唔埋就想上床,就如羅詠然話真係餓到成隻狗咁,就算幾西裝骨骨英國畢業回流都係咁話,多哂。
下次仲去唔去?我下個月就廿二歲,好critical既moment,一個人有幾多個花樣年華,玩定唔玩,睇心情。

2 則留言:

匿名 說...

都市病

匿名 說...

happy new year sam~