星期二, 1月 09, 2007

發現娜娜

因為看過娜娜2(大家別看,非常超級極之爛,那個演奈奈的我想一拍掌打死佢,唔該番屋企!!!)開始重看手上有的娜娜漫畫,包括4-8,11-15,除了因為那麼多love scene親嘴拍拖鏡頭而抽筋扭計要拍拖外(b好醒我一扭計要拍拖他已經估到我一定在讀少女漫畫)(笑)有重大發現,先前有些場景不明白,現在總算猜到劇情發展:娜娜一定會死,或者變成植物人!這樣一來,很多jump cut和voice over都變得理所當然。但係如果娜娜死左,奈奈同蓮就好慘(仲有伸fu真一泰),希望我估錯啦!不過曾經如此相愛,都不枉此生。

見到拓實的長髮,扮有型和突然溫柔,好想他,他的頭髮應該有拓實一般長了。

恨拍拖拍拖拍拖!

後話:今天急急買來其他期數的nana,重看#9,發現b和拓實,真真像。

拓實在給奈奈帶結婚介指的時候說:「在我心目中,有一個無法改變的優先排位。第一位是工作,它佔據我腦袋的的九成以上。其他都只是敷衍了事。可是,女人是第二重要的,沒有的話就無法放鬆,雖然可能對你不會太體貼,可是,也絕對不會讓你過苦日子。」

理所當然的語氣一模一樣!而且拓實也是飛到外地幾個月,不能跟奈奈過聖誕生日新年,簡直受大魔王支配,同病相憐呀。

至於奈奈,是這樣哭著回應的:「第二位的第一位就夠了。」

我的性格雖然跟奈奈差十萬八千里,不過像她,我唯一能做的,就是給予自己喜歡的男人瞭解和支持。
如果他像拓實,那麼他一定也會懂得,並珍惜的。

睇少女漫畫睇上腦,得專心工作了。

4 則留言:

匿名 說...

雙宜,收到我的電郵嗎?
tag了你,請幫拖:)http://lazylife.org/2007/01/10/566

thanks dear!

sheungyee 說...

無問題!你梗係知道我成日寫情話(笑)
不過最近戀愛心情欠佳,得等扭計心情過一過先!等等我。

匿名 說...

我睇會死既應該係蓮呀!

sheungyee 說...

係?閃,我買左16期,原來娜娜只係會失蹤。先前我唔明'未來'個d jump cut,亂估。依家睇怕應該係娜娜唔知受咩刺激,會消失,蓮死都大有可能。你係scriptwrite,應該無估錯!

不過依家出得咁慢,等死人-_-