星期二, 1月 16, 2007

有本書非買不可




讀東touch,見錦繡藍田出復刻版的廣告,開心,如果今年只可以買一本書,我會挑這本!以前曾經擁有第一版,卻因為搬家甚麼的,連一大堆達達榮piece of 心mind在牛棚賣了,後悔飲恨的程度不知怎形容,因為實在是太好看了。這本書講述一班在屋村生活的人的真實點滴,貫徹德抵死啜核卻又有內涵的漫畫語言,畫功更加不在話下,簡直色彩爆炸!聽聞今次出的復刻版加料,比第一版多十幾頁故事,使情節更通順,封面和設計都有改進,還分平裝精裝,精裝有個盒架!不知道是不是限量呢?都是兩個版都買穩陣,一本可以用來儲麻。
東touch雖然十分難看無聊,但因為有德既訪問,還有德的西裝相,所以推介!(還有偽科學加標童專欄)
好像過兩天就可以在市面見到,平裝$98,精裝$118。標童話集咁好睇,等我第一時間飛去買埋錦繡藍田先。希望有簽名會啦!(聽說page one已經在籌備阿德的手稿展,好野,咁近,超級期待呀)

6 則留言:

匿名 說...

eee...正喎!
平裝同精裝都只不過差廿蚊
一於兩本都買齊!

匿名 說...

超鍾意呢本書。
炫耀:我果本係呀德送比我咖!(大鼻)
不過唔見左呀!!
要買番喇!

sheungyee 說...

楚,你要唔要簽名?可以叫佢簽!買新版啦新版啦!唔同架,仲有精裝!

alice,
都未多謝你幫我唔小忙,好鬼死驚驚驚有野錯。不過唔理,一於照買。

sheungyee 說...

咪住楚,點解阿德會送俾你既個陣?好奇(笑)

匿名 說...

我們都相信明白害怕明天然後又如何
阿德的熱誠總會令人, 令真心愛設計下去的人們有一種繼續鬥下去的決心

sheungyee 說...

加油呀casper你都,我想他是好人有好報,堅持有結果,完全係一叫人努力做好自己喜歡的創作的好例子。