星期三, 1月 24, 2007

生活的進度

- 明天第一堂tutorial,現在不緊張,明天則說不定,希望不用講英文,要不然,嘿嘿。
- 書終於在手上,可能紙質問題,顏色有出入,原本要漂亮多了,有點失望,只好當又上一課,收拾心情,專心學習。
- 看參考書的速度要比讀閒書慢十倍,真恨自己,十幾天才看了五十頁,又懶...
- 昨天法語課的老師要我們用法語玩拍七,痴鬼線!連廣東話都不懂玩,對數字的敏感度是零的我成了全場最樣衰的同學,每到我時就啞,擔天望地,本來發誓背熟,誰不知眨下眼明天又到,好想逃學...
- 寫完兩本描紅,每天都上大人孔乙己化三千七十士,愈來愈喜歡,心散心煩時寫,甚麼都忘了,專注運用雙手,將一筆一劃寫好,讓出竅的魂歸位。直是意想不到的難寫,爸爸回來時要請教,不過無論寫得好不好,已經有所穫得,所以很美。
- 每天都希望早起,每天都失敗,希望明天會更好(請以國語唱出)。
- 剛剛公司年飯,散席時播這首歌,立時上腦,現在說出來,邪惡地希望令你們想起來然後被怨住,揮之不去,好像我,嘿嘿...
- 五分鐘的事,收到了,所以,又,沒,事,了(笑)

9 則留言:

匿名 說...

教plot同cinematography 唔該叫我sitsit
我想溫書

sheungyee 說...

唔准呀!所有識既人都唔准sit-in!今日有兩氣mou利想黎sit,俾我拒諸門外,嘿,我知你地想笑我,所以唔sit得(笑)

張懷碑 說...

我會查出邊間房

kristie 說...

Je te dis merde!:D

匿名 說...

b got fans! lak chu!!

匿名 說...

真係好容易上腦......
P.S.我想睇返年飯個張「見錢開眼」相片

sheungyee 說...

alice, send去你email =) 恭喜呀!下年再黎!!

kirstie, 我上左六堂炸,唔明你個句子-_-,你係咪好叻架?快d過兩度散手過我。

張懷碑,唔好搗亂!!!

b全世界都知我叫咩啦依家 -_-

kristie 說...

我好屎,只不過我讀o個科要兩年法文所以先馬屎落地行.其實句野同bonne chance一樣,即係good luck,不過有d人覺得講bonne chance其實bad luck,所以講merde.不過merde其實係粗口,好似英文既shit(你再睇下truffaut套柔膚,個男主角一日到黑merde).我話:
je(I) te(you) dis(tell) merde(shit).
即係: break a leg!即係: b,加油!:D

sheungyee 說...

kristie,
嘩你唸兩年法文了?真羨慕,你已經懂得我最恨學的三樣野:廚藝,英文,法文。我連英文都未學好,學了廿年呀足足-_- 所以很難想像會學得懂第三種語言,我好渣,好怕講,國語都唔敢講,係學語言大忌!學好英文係我畢生宏願,但係又唔勤力唔做野,無得救。
法文好好聽,睇truffaut同godard就恨有日學識,至少懂所有法國名牌的正確讀法呀(笑),希望唔會半途而廢啦,會加油了 =)