星期日, 1月 28, 2007

個人電影節

突然那麼多電影上畫,備課又有一大堆要看,時間怎麼夠?

想看的:
*皮草(女主角/女性傳奇)
*babel(trailer吸引,又談到語言種族)
*血鑽(男主角)
*盛夏光年(L&G電影節錯過了,有得上,感激流涕)
*香水(情慾/fetish)
*落葉歸根
*西遊記1&2
*annie hall(eugene我終於明點解睇左一半無睇另一半,原來跳碟!請問有無人可借我,最好有woody allen全集)
*mulholland drive
*世界(碟買很久了,仍然一套賈樟柯都未看過,說不過去)
+ 所有人物紀錄片(長期家課,有無推介?我找到一非常重要的片,可惜只有港大/浸大/中大圖書館有,還要是vhs, local use only?請問有無人可混我入去其中一間?)

最近看過:
*情癲大性(去年十大,重看,仍然喜歡,因此問人借來西遊記一/二,認真對待)
*92黑玫瑰對黑玫瑰(發現原來劉鎮偉是我最愛的香港導演,跟b說起,b話他是攣的,怪不得浪漫成這樣)
*citizen kane (畢業了才正式第一次看,汗顏)
*神經俠侶(比預期出色)
*瑪莉皇后(友彈,我倒喜歡)
*the holiday(小品,美男計得分,一貫精警hollywood對白,失戀人應看)
*天邊一朵雲(爛爛爛,捱加快鏡,long shot唔係唔可以,但係擺明係唔識拍戲所以still+long shot,電影語言弱到,又無points,太多symbols好扮野,b的fyp還比它好很多,終於證實,原來我唔得蔡明亮)(好好好,收番最尾個句,讓我看畢他的全集才下定論)

*同學仔告訴我yuk話爭霸好好睇,我竟然無睇過,是不是錯過好東西了?

6 則留言:

sheungyee 說...
此留言已被作者移除。
海海 說...

怪不得
天邊一朵雲怎可以用快鏡來看.
瑪莉用快鏡就差唔多

匿名 說...

Annie Hall城大圖書館不有麽。Marie Antoinette的確很好看。

sheungyee 說...

匿名是誰呀,神秘人?
雖然我不覺得marie antoinette非常好,但有些scenes跟細節touch到我不能言語既位,所以係印象幾好。
唉個次係城大借dvd遲還被罰$170!!今個星期又進貢獻$20呀,真怕在學校借碟。不過都check下先。

海海,
就係頂佢唔順先快鏡呀!我真係唔得佢d long shot,不是我杯茶。

匿名 說...

聲明:上面那個不是我呀!

上期答案揭曉:啃煙是自殺式襲擊的一種。

choman 說...

香水啦快d睇
快d快d
好歡喜
睇完打比我
哈哈