星期日, 9月 02, 2007

你興奮了嗎?

本來今天出海釣到7至8條魚已叫我很興奮,想像要在blog大肆吹噓一番,料不到會有另一件事叫我尖叫聲連綿不斷。各位黎堅惠迷請注意(n!high爆),不知大家收到風沒,黎的新書將於9月尾推出,還要是三聯出呀!
唉,想死,話說本人又再次弄掉了電話(!),回港後急急腳去玩,大堆電郵中有上司的,像有要事找,今天覆,她就是跟我聊這事,她說必定要話我知因她是從我口中得知黎的(多麼榮幸),最攞命的是她一句:如果你還在公司做,這本書本就是你設計的。天天天呀!你能想像自己的名字出現在黎的書上嗎?跟w合作?!本來是Les的位子你來做?!(哈哈哈雖然只是當SK的技工)跟郭言聊(這本書的設計),她一點都不興奮,救命加飲恨x1000!事情總是這樣,就像不是球迷的M,總能見到球星那樣。感覺是複雜的,興奮又失落,興奮當然是因為等得頸都長才等到的一本書,anne說書中內容能看到黎的成長,內容你知是甚麼嗎?是她看時裝20年,痴線!第一次去ball著的裙!anne說很難排因為有很多照片,我話(頂)我仆倒去做啦!恨睇恨睇恨睇恨睇那些最尾沒出街的照!救命呀,我問郭都看到黎沒有,Anne說大把機會,因肯定有book launch party一埋推廣(簽名會?!n去唔去先?!好柒但必去囉!),又跟連卡佛合作攪很多東東(果然是黎小姐),我話我會扮唔係fans,唉,在偶像面前,我是鐵定變磨碌的,怎辦?!失落當然是自己將跟偶像合作的機會拱手讓人,Anne說黎要求高,嘩跟她做野又係袋錢入自己袋吧,很高興anne欣賞黎,兩位我都很愛慕(笑)的女子走在一起攪本書出來,叫我怎能冷靜下來呢?(每次跟Anne聊天都很興奮)(笑)
在巴黎Linda再三問我是否後悔quit了份工,我又要耍硬頸,現在你問我,我都會說,那大概是我最愛的工作了,能再三碰到偶像的工,往那裡找呢?唉呀,無論後悔或不,只好努力讀好書畢好業再算啦,唯有印印腳等本書,希望出完又出,Anne說有機會合作的,係就好。
黎對很多人的成長都有巨大影響,剛讀畢年年的腹稿,也有共鳴,之前跟Kristie聊到,已很想寫回顧,看一看自己是點長大的,如各位女友都寫就好了,我非常好奇,是甚麼讓妳們變成了現在的這個妳呢?妳們都慕拜黎像我一樣嗎?

11 則留言:

匿名 說...

死喇sam即係今個月尾?!!!撞著經痛都要去.著咩衫去才不失禮W?有冇買今期jet好多黎堅惠! (好慘明明骨子在hyper還得在公司扮沉著.)

kristie 說...

yiu,我寫我個回顧一定十足無線反智劇咁,唔寫啦.

sheungyee 說...

n 尋晚我太興奮造夢見到w,哈哈哈夢中她的樣貌變了擦了紅色口紅,真係太上心,但算好夢,很久沒造好夢了!唉今天友買東touch見到話有w,第一時間買來讀了,是何等心急超級迷戀,失控咁滯,她的5年訪問超精警,god個篇講到心坎裡,下篇blog就想要quote出來警醒自己,點解w永遠都咁前咁利害?!好開心看到她面對困難然後跨過,俾我好大信心我都得我都要迫自己!她專心事業就好,我地大把書睇,嘩!

Kristie,
哈哈哈咁先至juicy好讀麻!我最好奇點解你能夠唔成為個d DGS群(你明我講咩啦),都好引人入勝,值得書一書呀。開學嘞生活好嗎?希望大家都好好睇睇。

匿名 說...

你快快來公司找Annie拿明週, 包你整星期足不出戶。仲有我部mac都藏了點Winifred~哈!!!

匿名 說...

hi我剛回家看你blog見你咁樣
要報告的是我今晚去左sk度
仲撞到黎堅惠又傾左野
本來我對佢無乜興趣
睇到真人都覺得好折服同欣賞
竟然好好人

sorry我浪費了你的偶像

匿名 說...

呀仲有
我今晚個頭同衫都好似瓊姐
(公司清潔果個)

sheungyee 說...

郭:
頂!!!n你快d出黎我地殺左依個人!哈哈哈,妒忌呀痴線呀,佢點呀可唔可以講詳盡d?!佢同你講咩有無握手?佢更係好人啦啦啦啦啦!靚唔靚著衫好唔好睇?救命呀呀唉我想死,literally好想死。

都唔係浪費呀佢依家變成你偶像未?!

sheungyee 說...

Alice,

快D約食飯!番公司偷左你部MAC番屋企先,咁你又可放下假呀(笑)

郭言 說...

我遲D打電話比你報告下啦
靚呀,真人靚過上鏡
好人smart傾野有point又有效率,好似幾坦誠

但無變成我偶像我身為一個鄉下仔,對fashion都無興趣

不如偷我部電腦,我部電腦D相最齊。
(但其實D相0係哂幾隻CD度)

匿名 說...

你好呀,我知同你超唔熟,但見到你講w我又按捺不住. 我是bly的友人,我超鍾意w,會剪低儲埋她的文字...佢第一本書好好彩先搵得返,真係好好好好好好好好好好好好佩服佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!知道你本來有機會同佢做野, 都好佩服你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你的旅誌很令人羨慕=)

希望無嚇親你但係我太激動啦哈哈

sheungyee 說...

喂喂fiona原來你都喜歡w!簽名會見啦如果有。喜歡w都互相明白的,所以你激動唔緊要,你睇我都係咁(笑)。
唉,最尾都無得同佢做野,但希望在明天,將來會有機會掛。
高興你有來讀我的網誌,唔怕羞,得閒多留言=)