星期四, 5月 24, 2007

日子也不是全懶了去的

  • 身已驗,現等報告。(今天打針呀呀呀,都不知為何廿幾歲還七情上臉bin嘴緊張得血管收縮,護士大概很無奈,但是打針喎,是有物件吉入肉然後看著血液至身體離開噃,若無其事坐底完事走人,究竟是如何辦到的呢?)
  • 登分中,其實還有10份要詳細改,但給了分數叫做完一件事
  • 護照已到手,很喜歡翻,花花好靚
  • 成功購得便宜機票
  • 確認了三個月的落腳地,是巴黎近郊某大學dorm的studio apartment,郊區!studio apartment!聽上去超有暇想,光聽名堂都感受到大概跟我們大學裡火柴盒般少的double room差很遠,對於最喜歡悶的我,三個月內就算不去downtown那兒都不逛,已好正
  • 唐詩集旅遊書已購得,重夾貴,待包,本來發誓不帶其他書,但十幾小時機,應否帶上很厚的天公開物以備不時之需呢?
  • 買明週任務由annie自動請纓,真好呀!!!
  • 這幾天買了很多衫褲,應可應付整個夏天

餘下信用卡一事未辦,光帶現金究竟可不可以過活?最討厭處理財務跑銀行,朋友同學對我從沒信用卡一事相當驚奇,雖然常想網上買東西,但都因太煩而擱置,間接存到錢,如媽咪肯俾一疊現金給我帶往就好了(笑)

5 則留言:

匿名 說...

回一下你下面的蟑螂entry
其實爬行的已是很友善
我家曾有一隻"飛將軍"
真是......嚇得我屁滾尿流
蟑螂在地球上的生態鏈(是這樣叫嘛?)
是真的多餘的

海海 說...

哈,為左提醒我地要打掃屋企,佢唯有做丑人啦

kristie 說...

三個月!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!頂!!!!!

sheungyee 說...

係去做大wok野架kristie,不過可離開香港的人和事,於願已足,嘻。

ocean 你都話係呀!痴線架見到就憎。
海仲咩企係佢地個邊(笑)

海海 說...

我係中立既! 最多企o係大自然o個邊
人咪仲衰, 係咁破壞破壞破壞破壞破壞破壞